Schoonmaak à la carte

Schoonmaakbeleving wordt het meest beïnvloed door de volgende factoren: sanitair (66%), prullenbakken (33%), tafels en stoelen (29%), pantry’s en keukens (22%) en pc’s (21%) (bron: Hago in samenwerking met Onderzoeksbureau Ipsos, 2013). Ook de weersomstandigheden en wisselende dynamiek zijn van grote invloed. Hier houden wij rekening mee bij het inrichten van onze dienstverlening. Daarom lopen onze medewerkers bijvoorbeeld dagelijks na de middagpauze een naloopronde in de sanitaire ruimtes en zelfs vaker als dat nodig is. Ook zorgen we voor extra controles op plekken waar veel traffic plaatsvindt, zoals bijvoorbeeld rondom entrees.

Onze medewerkers werken volgens het kijken-denken-doen principe. Zij leren op eigen inschatting schoon te maken wat vuil is, op basis van de opleverstaat en onze menukaart. Een unieke tool die in één oogopslag de wensen van de gebruikers per afdeling weergeeft. Met de menukaart verfijnen we de richtlijn voor de schoonmaak van verschillende afdelingen eenvoudig.  

 

 

 

#InnovationThursday: Hoe trek je de aandacht van je klant?

21-9-2017

#InnovationThursday: Hoe trek je de aandacht van je klant?

Vandaag de dag kun je eenvoudig je de boodschappen ophalen bij de supermarkt of zelfs thuis laten ...

Lees verder

Hebben wij jouw interesse gewekt?

Koffie?

Nieuwsgierig naar wat Hago Next voor jouw organisatie kan betekenen? Dan gaan we graag in gesprek. Stuur ons een bericht en wij nemen zo spoedig mogelijk contact op.

Contactgegevens
Schijf je in voor de nieuwsbrief - Hago

Blijf up-to-date!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van actuele ontwikkelingen, trends en innovaties die interessant voor jouw organisatie kunnen zijn.

Inschrijven
Werken bij Hago

Werken bij Hago Next?

Spreekt ons verhaal je aan en wil je ook werken bij Hago Next of een van de andere Hago-bedrijven? Leuk! Bekijk snel onze vacatures of er iets bij zit wat bij je past.

Vacatures