Alleen 'goed' is goed genoeg

Om inzicht te krijgen in de totale schoonmaakkwaliteit meten we maandelijks vier prestatieindicatoren:

  1. Schoonmaakbeleving ambassadeurs
  2. Medewerkerstevredenheid (schoonmaakmedewerkers)
  3. Technische schoonmaakkwaliteit

Met deze drie indicatoren zijn we in staat onze dienstverlening op peil te houden, te verbeteren en structureel te borgen. Daarnaast krijg je  inzicht in de beleving van onze schoonmaakprestaties. Belangrijk omdat het programma bewezen heeft dat het werkelijke succes afhangt van de kwaliteit van onze feitelijke schoonmaakdiensten. En dat we in staat zijn om dagelijks in te gaan op de individuele behoeften van gebouwgebruikers.

 

20-9-2017

De Net Promoter Score (NPS)

Hago Next gaat op een nieuwe manier de tevredenheid meten bij klanten. Geen lange vragenlijsten ...

Lees verder

Hebben wij jouw interesse gewekt?

Koffie?

Nieuwsgierig naar wat Hago Next voor jouw organisatie kan betekenen? Dan gaan we graag in gesprek. Stuur ons een bericht en wij nemen zo spoedig mogelijk contact op.

Contactgegevens
Schijf je in voor de nieuwsbrief - Hago

Blijf up-to-date!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van actuele ontwikkelingen, trends en innovaties die interessant voor jouw organisatie kunnen zijn.

Inschrijven
Werken bij Hago

Werken bij Hago Next?

Spreekt ons verhaal je aan en wil je ook werken bij Hago Next of een van de andere Hago-bedrijven? Leuk! Bekijk snel onze vacatures of er iets bij zit wat bij je past.

Vacatures