Dit betekent dat Hago Next haar workforce qua werkzaamheden kan aanpassen op de data. Al deze zaken worden verzameld in een dashboard dat automatisch opties genereert. Deze leggen we voor aan de klant en die geeft er akkoord op of niet. Bij akkoord worden er automatische werkorders neergelegd bij de schoonmaker en/of onderaannemers.

Een voorbeeld

De weersensor geeft aan dat het morgen gaat regenen. KPN smart building geeft aan dat er waarschijnlijk morgen 1.000 man in het pand zijn. Het systeem stelt aan de klant voor om het volgende te doen: extra schoonmaakrondes, extra paraplubakken plaatsen, extra schoonloopmatten neer te leggen en poncho’s uit te delen. Voor ieder punt dat de klant met ‘ja’ beantwoordt, legt het systeem automatisch orders neer bij leveranciers. De kosten worden direct afgeboekt van een voorschotbedrag. De klant kan zo precies bijhouden hoeveel geld er wordt uitgegeven. Dit scheelt 75% tijd in de supplychain en 8% in de kosten.

De klant kan zo precies bijhouden hoeveel geld er wordt uitgegeven.